Dzięki nowej Bankowości Mobilnej Getin Banku wygodnie sprawdzisz saldo rachunku, szczegóły transakcji, wykonasz przelew, zapłacisz rachunki, spłacisz kartę kredytową i założysz lokatę.
Intuicyjny interface sprawi, że operacje na koncie wykonasz szybko i z łatwością.
Getin Bank jako pierwszy w Polsce daje możliwość przechowywania paragonów w bankowości internetowej i łączenie ich z transakcjami. Dzięki temu w łatwy sposób można odnaleźć paragon, bez potrzeby przechowywania jego papierowej wersji.
1. Ściągnij i uruchom aplikację Getin Mobile.
2. Wprowadź login do bankowości internetowej oraz nazwij swój profil w aplikacji.
3. Podaj hasło do bankowości internetowej.
4. Wybierz sposób, w jaki będziesz się od tej pory logować do bankowości mobilnej – symbolem graficznym lub hasłem.
Pamiętaj, żeby w bankowości internetowej ustalić kod PIN, który będzie zabezpieczał Twoje transakcje.
Jeśli jednocześnie posiadasz konto w Getin Online i Getin Banku możesz korzystać z Getin Mobile rejestrując dwa różne profile – indywidualnie dla każdego z kont.
Instrukcja rejestracji aplikacji:
http://getinup.pl/pdf/instrukcja_getin_mobile.pdf
Najczęstsze pytania i odpowiedzi:
http://getinup.pl/pdf/faq_getin_mobile.pdf
Tom Niemczewski
Bardzo utrudnione logowanie powoduje, że najpierw trzeba login i hasło zapisać na kartce żeby wybrać losowe znaki. Kto to wymyśla?? Chciałem znaleźć oddział na mapie... Mogłem sobie chcieć! Pokazuje tylko lokalizacje w zasięgu wzroku i na dodatek dane są nieaktualne. Wysłało mnie w miejsce, gdzie oddział kiedyś był - rok temu zamknięty! Wycofuję środki i zamykam konto, mam dość kpin z klienta!!! Są inne banki, które cenią ludzi... Dziękuję.
Rated: 1 Star
Mateusz M
Żenada, nie da się zalogować
Rated: 1 Star
Michal Kabaj
Nie widać wszystkich środków po integracji systemów. Próba założenia lokaty mobilnej kończy się informacją o błędach w połączeniu. Losowe wyłączanie się aplikacji, natomiast informacja o planowanych konserwacjach za każdym razem powoduje nieoczekiwany crash. Sporo do poprawy.
Rated: 2 Star
Tomasz Dębkowski
Nie dziala filtrowanie historii ("Nieprawidlowy numer konta"). Pomimo to szybka i intuicyjna aplikacja.
Rated: 4 Star
Leszek Grzanka
Od kilku dni próbuje zalozyc "Lokate Mobilna Plus". Za kazdym razem (mam doskonale lacze) otrzymuje blad: "Wystapil blad komunikacji z serwerem. Prosze sprawdzic polaczenie z siecia i sprobowac ponownie. E-300". Czy mozna cos z tym zrobic ?
Rated: 1 Star
Marcin Pasternak
Wg getin mobile mam 0 pln na wszystkich kontach. Co za bzdura. Przy zakladaniu lokaty mobilnej wyskakuje blad przetwarzania danych... porażka
Rated: 1 Star
No comments:
Post a Comment